Stanowisko ds. Obsługi Biura Rady |
Stanowisko ds. Obsługi Biura Rady – pokój 401, 402 Tel. w. 315, 316 e-mail: biuro_rady@powiat.sandomierz.pl
Obsługuje - Główny Specjalista Urszula Surowiec
Do zakresu działania Stanowiska ds. Obsługi Biura Rady należy w szczególności: 1) gromadzenie i przygotowywanie materiałów niezbędnych do pracy Rady i Zarządu; 2) przygotowywanie materiałów na posiedzenie Rady i Zarządu; 3) protokołowanie obrad Rady i posiedzeń Zarządu; 4) prowadzenie rejestru : a) uchwał Rady i Zarządu, b) wniosków i opinii Komisji, c) interpelacji i zapytań radnych, d) skarg, wniosków i petycji; 1) przekazywanie do realizacji odpisów uchwał Rady, wniosków Komisji, interpelacji i zapytań radnych zainteresowanym naczelnikom wydziałów, samodzielnym stanowiskom pracy oraz czuwanie nad terminowym ich załatwianiem; 2) przedkładanie organom nadzoru uchwał Rady; 3) udzielanie pomocy radnym w wypełnianiu obowiązków radnego; 4) gromadzenie i archiwizowanie wszystkich aktów prawnych; 5) wykonywanie zadań związanych z wyborami; 6) przekazywanie materiałów do opublikowania w Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego;
|
|
Opublikowane przez: Marek Żołyniak | Data wprowadzenia: 2009-10-13 09:53:59 | Data modyfikacji: 2020-07-01 10:17:55.
Data wprowadzenia:
2009-10-13 09:53:59Data modyfikacji:
2020-07-01 10:17:55Opublikowane przez:
Marek Żołyniak