Stanowisko ds. Obsługi Biura Rady

Stanowisko ds. Obsługi Biura Rady

 

Stanowisko ds. Obsługi Biura Rady – pokój 401, 402 Tel. w. 315, 316
e-mail: biuro_rady@powiat.sandomierz.pl

Obsługuje - Główny Specjalista Urszula Surowiec

Do zakresu działania Stanowiska ds. Obsługi Biura Rady należy w szczególności:
1) gromadzenie i przygotowywanie materiałów niezbędnych do pracy Rady i Zarządu;
2) przygotowywanie materiałów na posiedzenie Rady i Zarządu;
3) protokołowanie obrad Rady i posiedzeń Zarządu;
4) prowadzenie rejestru :
a) uchwał Rady i Zarządu,
b) wniosków i opinii Komisji,
c) interpelacji i zapytań radnych,
d) skarg, wniosków i petycji;
1) przekazywanie do realizacji odpisów uchwał Rady, wniosków Komisji, interpelacji i zapytań radnych zainteresowanym naczelnikom wydziałów, samodzielnym stanowiskom pracy oraz czuwanie nad terminowym ich załatwianiem;
2) przedkładanie organom nadzoru uchwał Rady;
3) udzielanie pomocy radnym w wypełnianiu obowiązków radnego;
4) gromadzenie i archiwizowanie wszystkich aktów prawnych;
5) wykonywanie zadań związanych z wyborami;
6) przekazywanie materiałów do opublikowania w Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego;

 

 

Opublikowane przez: Marek Żołyniak | Data wprowadzenia: 2009-10-13 09:53:59 | Data modyfikacji: 2020-07-01 10:17:55.
Data wprowadzenia: 2009-10-13 09:53:59
Data modyfikacji: 2020-07-01 10:17:55
Opublikowane przez: Marek Żołyniak