Ogłoszenia

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania
administracyjnego w sprawie ograniczenia sposobu
korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym
stanie prawnym, położonej we wsi Krzcin gmina
Koprzywnica oznaczonej w ewidencji gruntów nr
działki 299

Sandomierz 12.06.2023 rok

GN.6821.1.87.2022

ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ograniczenia sposobu korzystania
z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym.

Na podstawie przepisów art. 61 § 1 i § 4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 roku, poz. 775), art. 113 ust. 6 oraz art. 115 ust. 3 i art. 124a w związku z art. 124 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. 2023 roku poz. 344 z późn. zm.)

Starosta Sandomierski zawiadamia, że zostaje wszczęte na wniosek Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. postępowanie w sprawie wydania decyzji ograniczającej sposób korzystania z nieruchomości położonej w miejscowości Krzcin w gminie Koprzywnica oznaczonej w ewidencji gruntów numerem działki 299 o powierzchni 0,5000 ha, która nie posiada uregulowanego stanu prawnego, poprzez udzielenie zezwolenia na założenie i przeprowadzenie przez nieruchomość przewodów i urządzeń służących do przesyłania gazu ziemnego tj. gazociągu średniego ciśnienia wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach zadania inwestycyjnego pn.” Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z realizacją robót budowlanych dla zadań związanych z budową sieci gazowej ś/c wraz z przyłączami w m. Łukowiec gm. Koprzywnica”.

Zgodnie z art. 124 a, w związku z art. 114 ust. 3 i 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami informację o zamiarze ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym położonej
w miejscowości Krzcin w gminie Koprzywnica oznaczonej w ewidencji gruntów numerem działki 299 podano do publicznej wiadomości dnia 27 marca 2023 roku, poprzez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sandomierzu, na stronie Monitora Urzędowego, na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Sandomierzu, a także poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Sandomierzu ogłoszenia o zamiarze ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości
o nieuregulowanym stanie prawnym, Ogłoszenie zostało wywieszone na okres 2 miesięcy.

Jednocześnie stosownie do obowiązku wynikającego z przepisu art. 10 § 1 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego zawiadamiam, iż w niniejszej sprawie skompletowany został materiał dowodowy i strony postępowania mogą zapoznać się z aktami sprawy oraz w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów w oparciu o które zostanie wydana decyzja.

Powyższe zawiadomienie podlega w dniu 12 czerwca 2023 roku wywieszeniu na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Sandomierzu i opublikowaniu na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sandomierzu bip.powiat.sandomierz.pl, a także na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Sandomierzu www.powiat.sandomierz.pl.

 

 

Otrzymują:
1. Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sandomierzu
bip.powiat.sandomierz.pl
2. Strona Internetowa Starostwa Powiatowego w Sandomierzu
www.powiat.sandomierz.pl
3.Tablica ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Sandomierzu
4. Pan Artur Kręcisz – pełn. PSG Sp. z o.o
5. a/a


Wyk. Agnieszka Ciamaga

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Starosta Sandomierski z siedzibą w Sandomierzu, ul. Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz.
2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: tel. 15 644 10 10, e-mail: starostwo@powiat.sandomierz.pl .
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia postępowania administracyjnego na podstawie przepisów ustawy z dnia
14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego oraz ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami.
4. Odbiorcami danych osobowych mogą być strony postępowania administracyjnego.
5. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
6. Planowany okres, prze który dane osobowe będą przechowywane to okres niezbędny do realizacji zadań zawartych w wyżej wymienionych ustawach.
7. Każdemu, którego dotyczą dane osobowe przysługuje żądanie dostępu do tych danych (art. 15 RODO) oraz ich sprostowania (art. 16 RODO), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo przenoszenia danych.
8. Każdemu, którego dotyczą dane osobowe, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO (art. 77 RODO).
9. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany , w tym również w formie profilowania.

 

 

Opublikowane przez: Marek Żołyniak | Autor: Agnieszka Ciamaga | Data wprowadzenia: 2023-06-13 08:30:52.
Data wprowadzenia: 2023-06-13 08:30:52
Autor: Agnieszka Ciamaga
Opublikowane przez: Marek Żołyniak
« powrót