Ogłoszenia o naborze

Ogłoszenie Nr 5/2023 z dnia 7 listopada 2023 r.
Starosty Sandomierskiego na kandydatów na wolne
stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w
Sandomierzu - lista kandydatów

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NR 5/2023
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W STAROSTWIE POWIATOWYM W SANDOMIERZU
27-600 Sandomierz ul. Mickiewicza 34

na stanowisko:
Referent w Wydziale Środowiska, Leśnictwa i Rolnictwa

Starostwo Powiatowe w Sandomierzu, informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko urzędnicze wybrany został Pan Dawid Cisowski, zam. Czyżów Szlachecki.

Uzasadnienie wyboru:

Pan Dawid Cisowski wykazał się odpowiednimi kwalifikacjami do zatrudnienia na w/w stanowisku. W procedurze naboru spełnił wszystkie wymagania formalne. Wykazał się bardzo dużą wiedzą merytoryczną, wiedzą w zakresie działania samorządu powiatowego, administracji, doświadczeniem praktycznym oraz znajomością zadań realizowanych na stanowisku Referenta w Wydziale Środowiska, Leśnictwa i Rolnictwa.

-----

Sandomierz 22.11.2023 r.

Lista kandydatów
spełniających wymagania formalne

na stanowisko Referenta w Wydziale Środowiska, Leśnictwa i Rolnictwa Starostwa Powiatowego w Sandomierzu

Informuje się, że w wyniku wstępnej selekcji na w/w stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

Lp. Imię i Nazwisko Miejsce zamieszkania
1 Dawid Cisowski Czyżów Szlachecki

-----

OR.2110.5.2023

Ogłoszenie Nr 5/2023
z dnia 7 listopada 2023 r.

Starosta Sandomierski
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Starostwie Powiatowym w Sandomierzu.

Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Sandomierzu
ul. Mickiewicza 34
27-600 Sandomierz

Stanowisko pracy:

Referent w Wydziale Środowiska, Leśnictwa i Rolnictwa (1 etat).

Wymagania niezbędne:

1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) posiadanie wykształcenia wyższego o kierunku leśnictwo,
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku, na które prowadzony jest nabór,
6) nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe:

1) co najmniej 1 rok stażu pracy związany z leśnictwem, pracą w administracji samorządowej,
2) znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na w/w stanowisku w szczególności:
a) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
b) ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym,
c) ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,
d) ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach,
e) ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody,
f) ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
g) ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
h) ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie informacji publicznej,
i) aktów wykonawczych do w/w ustaw,
3) znajomość struktury organizacyjnej Starostwa Powiatowego w Sandomierzu oraz Statutu Powiatu Sandomierskiego,
4) biegła znajomość obsługi komputera,
5) znajomość obsługi programu EWOPIS,
6) samodzielność, odporność na stres,
7) sumienność, dokładność, bezinteresowność,
8) wysoka kultura osobista i życzliwość w kontaktach interpersonalnych.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) Wykonywanie zadań i obowiązków organu administracji przewidzianych dla starosty jako organu pierwszej instancji określonych ustawą z dnia 28 września 1991r.
o lasach /t.j. Dz.U. z 2023r., poz. 1356 z późn. zm./, w tym m.in. prowadzenie spraw, wykonywanie czynności z zakresu nadzoru nad gospodarką leśną w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa, w tym m.in.: dokonywanie przeglądów stanu lasów niepaństwowych, przygotowywanie projektów decyzji i nadzorowanie wykonywania przez właścicieli lasów zadań z nich wynikających, a wydanych na podstawie inwentaryzacji stanu lasu, przygotowywanie projektów decyzji na pozyskanie drewna niezgodnie z UPUL lub decyzją, o której mowa w art. 19 ust.
3 ustawy o lasach, ustalanie czynności gospodarczych nakazujących wykonanie zadań określonych w UPUL oraz prowadzenie nadzoru nad wykonywaniem tych czynności przez właścicieli lasów zlecanie, nadzorowanie opracowania, zatwierdzanie uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, a także inwentaryzacji stanu lasu, realizacja procedur administracyjnych z tym związanych; dokonywanie oceny udatności upraw; wnioskowanie o przeklasyfikowanie z urzędu zalesionego gruntu rolnego na grunt leśny, po wydaniu pozytywnej oceny udatności uprawy.

2) Przygotowywanie i podpisywanie dokumentów w sprawach określonych dla stanowiska pracy w ramach upoważnień nadanych przez Starostę (dot. świadectw legalności pozyskania drewna, instruktażu, zaleceń oraz określenia oraz egzekucja zadań od właścicieli lasów niepaństwowych).

3) Przygotowywanie danych niezbędnych do sporządzenia sprawozdań, realizacja zadań oraz przestrzeganie terminów z zakresu sprawozdawczości właściwej dla stanowiska pracy wobec GUS i innych podmiotów.

4) Prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie /SIOS/.

5) Udostępnianie informacji publicznych oraz informacji o środowisku.

6) Załatwianie skarg, wniosków i interwencji w zakresie prowadzonych spraw.

7) Udzielanie pisemnych i ustnych wyjaśnień i informacji interesantom z zakresu realizowanych na stanowisku pracy zagadnień.

8) Przygotowywanie materiałów, sprawozdań, analiz na posiedzenia oraz udział w posiedzeniach merytorycznej komisji Rady Powiatu.

9) Przygotowywanie materiałów, sprawozdań, analiz, projektów uchwał na Sesje Rady Powiatu, posiedzenia Zarządu Powiatu oraz dla potrzeb Starosty z zakresu prowadzonych spraw.

10) Realizacja zadań wynikających z uchwał Rady Powiatu i Zarządu Powiatu.

11) Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi starostwa w przypadku realizacji zagadnień o wieloaspektowym charakterze, wymagających informacji z różnych dziedzin.

12) Rozpatrywanie i załatwianie w porozumieniu z Biurem Rady Powiatu interpelacji i wniosków radnych w zakresie prowadzonych spraw.

13) Systematyczne i bieżące prowadzenie oraz kompletowanie dokumentacji zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt, instrukcją kancelaryjną oraz elektronicznym obiegiem dokumentacji, czynności kancelaryjne, archiwizacja akt spraw.

14) Przestrzeganie uregulowań ustawy z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku

1. Praca administracyjno- biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy.
2. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godziny dziennie.
3. Praca będzie odbywać się w budynku Starostwa Powiatowego w Sandomierzu, który posiada windę i jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
4. Praca w terenie w zależności od prowadzonych inwestycji;
5. Wynagrodzenie wg. obowiązujących przepisów prawa oraz regulaminu wynagradzania pracowników Starostwa Powiatowego w Sandomierzu.
6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Sandomierzu był wyższy niż 6%.


Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,
2) życiorys – curriculum vitae,
3) kwestionariusz osobowy,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i zdobyte kwalifikacje zawodowe ( dyplomy, certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych szkoleniach),
5) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu),
6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie potwierdzające stan zdrowia pozwalający na zajmowanie stanowiska, na które prowadzony jest nabór,
9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
10) oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej w przypadku jeśli kandydat taką prowadzi,
11) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (jeżeli dotyczy kandydata).
Wymagane oświadczenia, kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, CV oraz kserokopie dokumentów muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Brak wymaganego podpisu dyskwalifikuje ofertę z dalszej procedury naboru.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

 

Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymienione wyżej dokumenty należy składać w podpisanej (imię i nazwisko, adres) i zaklejonej kopercie z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze –„Referent w Wydziale Środowiska, Leśnictwa i Rolnictwa” w Punkcie Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Sandomierzu ul. Mickiewicza 34, w terminie do dnia 20 listopada 2023 r. do godziny 1500 lub przesłać pocztą – liczy się data wpływu do tut. Starostwa.


Dodatkowe informacje

1. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
2. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie rekrutacji.
3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.powiat.sandomierz.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Sandomierzu.
4. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (15) 644-10-10.

Jednocześnie informujemy, iż kandydat wybrany w drodze konkursu zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności przed zawarciem umowy.

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanej dalej RODO informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Sandomierski z siedzibą ul. Mickiewicza 34, 27 -600 Sandomierz. Można się z nami kontaktować: listownie pod wskazany powyżej adres, - mailowo na adres: starostwo@powiat.sandomierz.pl
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu naboru, w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody, w zakresie i celu określonym w treści zgody.
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: uprawnione organy publiczne, podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej w zakresie i celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa oraz inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem danych jest Starosta Sandomierski.
4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów wskazanych w pkt 2 nie krócej jednak niż przez okres wskazany w ustawie z dnia 14 lipca 1982 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U.
z 2020 r., poz. 164) lub w innych obowiązujących przepisach prawa.
6. Posiada Pani/Pan prawo do:
- dostępu do treści swoich danych na podstawie art. 15 RODO,
- prawo ich sprostowania na podstawie art. 16 RODO,
- usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym") na podstawie art. 17 RODO,
- ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 RODO,
- prawo do przenoszenia danych na podstawie art. 20 RODO,
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie art.21 RODO,
- prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność
z prawem przetwarzania na podstawie art. 7 ust 3 (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
7. Przysługuje Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji Pani/Pana osoby.
9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.

 

 

 

 

 

 

Opublikowane przez: Marek Żołyniak | Autor: Aldona Łukawska | Data wprowadzenia: 2023-11-07 10:28:32 | Data modyfikacji: 2023-11-28 12:44:46.
Data wprowadzenia: 2023-11-07 10:28:32
Data modyfikacji: 2023-11-28 12:44:46
Autor: Aldona Łukawska
Opublikowane przez: Marek Żołyniak
« powrót