Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru

Podmioty uczestniczące w naradach koordynacyjnych dotyczących uzgadniania usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu, projektanci ( wszyscy )

Starostwo Powiatowe w Sandomierzu uprzejmie informuje, iż z dniem 04.05.2021 roku wdrożony zostaje system informatyczny umożliwiający przeprowadzanie narad koordynacyjnych drogą elektroniczną poprzez geoportal powiatowy - link do serwisu to http://sandomierz.geoportal2.pl zakładka Internetowe Narady Koordynacyjne - ZUD.
Aby uzyskać dostęp do wymienionej funkcjonalności koniecznym będzie wypełnienie wniosku dot. przeprowadzenia narad koordynacyjnych za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Po złożeniu wniosku, Władający sieciami oraz inni zainteresowani rezultatami narady koordynacyjnej, otrzymają login oraz hasło dostępu, uprawniające do uczestnictwa w naradach.
Dodatkowo proszę, aby władający sieciami do upoważnień jakie udzielają projektantom dołączali wykaz projektów, do których udzielono upoważnienia. Jest to warunkiem umożliwienia projektantowi dostępu do danych z operatu ewidencji gruntów i budynków drogą elektroniczną.
Starostwo Powiatowe w Sandomierzu uprzejmie informuje, iż z dniem 04.05.2021 roku wdrożony zostanie również system informatyczny umożliwiający składanie przez projektantów wniosków o koordynację usytuowania projektowanych sieci uzbrojeni terenu drogą elektroniczną poprzez geoportal powiatowy.
Informuje się, iż do wniosku o skoordynowanie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu należy dołączyć:

  1. Propozycję usytuowania projektowanej sieci przedstawioną na planie sytuacyjnym sporządzonym na kopii aktualnej mapy do celów projektowych ( tj. projekt zagospodarowania działki ) w formacie PDF,
  2. Przebieg jedynie projektowanej/ych sieci w formacie .dxf umożliwiający aktualizację baz danych prowadzonych prze Starostę Sandomierskiego,
  3. Ewentualnie warunki i inne dokumenty niezbędne z punktu widzenia projektanta do właściwego przeprowadzenia narady koordynacyjnej.

Załączniki:

  1. Wniosek dot. przeprowadzenia narad koordynacyjnych za pomocą środków komunikacji elektronicznej— nie dotyczy projektantów.
  2. Instrukcja korzystania z usługi przeprowadzania narad koordynacyjnych

Do kontaktu upoważniona jest: Bogusława Piłat — tel. 15 644 10 10 w.324

 

e-mail: geodezja@powiat.sandomierz.pl

1. Wydziałem Geodezji, Kartografii i Katastru kieruje Naczelnik Wydziału - Geodeta Powiatowy Robert Jarosz pok. 203 tel. w. 360.

W skład Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru wchodzą:

  • Referat ewidencji gruntów i budynków

Kierownik referatu - Marek Flejszar - pok. 201 - tel. wew. 366.

Wydawanie wypisów i wyrysów z bazy ewidencji gruntów i budynków:
Monika Statuch - pok. 210 - tel. wew. 381
Magdalena Dziadowicz - pok. 209 tel. wew. 304
 
Wieloosobowe stanowisko pracy ds. technicznego prowadzenia ewidencji gruntów, budynków i lokali oraz geodezji i kartografii:
Monika Kasińska - pok. 202 - tel. wew. 370
Piotr Marzec - pok. 211 - tel. wew. 376
Aleksandra Bryła - pok. 211 - tel. wew. 376
Joanna Drzazga - Sapielak - pok. 207 tel. wew. 361
Anna Zegzuła - pok. 207 tel. wew. 361
Wojciech Adamski - pok. 208 - tel. wew. 362
Bator Marek - pok. 209 tel. wew. 304

  • Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej:

Kierownik - Piotr Trześniowski - pok. 24 tel. wew. 303; telefon bezpośredni  (+48) 15-832-34-91

Stanowisko pracy ds. uzgadniania dokumentacji projektowych: 
Bogusława Piłat  - pok. 29 - tel. wew. 324

Wieloosobowe stanowisko ds. prowadzenia zasobu geodezyjno-kartograficznego:
Dorota Mazur - tel. wew. 368
Bogusława Piłat - tel. wew. 324
Adam Bidas - tel. wew. 324
Marta Kondas - tel. wew. 324
Adrian Walasek - tel. wew. 327
Damian Kamiński - tel. wew. 327

2. Do zadań Wydziału Geodezji , Kartografii i Katastru należy :

W zakresie Geodezji , Kartografii i Katastru:
- zakładanie osnów szczegółowych;
- zakładanie i aktualizacja mapy zasadniczej;
- prowadzenie powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywanie i prowadzenie map i tabeli taksacyjnych dotyczących nieruchomości;
- prowadzenie spraw związanych z ochroną znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych;
- prowadzenie powiatowych baz danych wchodzących w skład krajowego systemu informacji o terenie;
- prowadzenie ewidencji gruntów , budynków i lokali:
a) zakładanie ewidencji gruntów , budynków i lokali;
b) modernizacja ewidencji gruntów , budynków i lokali;
c) gromadzenie i aktualizacja danych o gleboznawczej klasyfikacji gruntów;
d) wprowadzanie zmian danych objętych ewidencją gruntów,budynków i lokali na podstawie prawomocnych decyzji administracyjnych,orzeczeń sądowych, aktów notarialnych;
e) przeprowadzanie postępowania administracyjnego w sprawach ewidencji gruntów i budynków;
f) zarządzanie systemem informatycznym i utrzymaniem jego gotowości do przekazywania danych;
- wydawanie odpłatnie na żądanie właścicieli wyrysów i wypisów z operatu ewidencji gruntów, budynków i lokali;
- zapewnienie nieodpłatnego bezpośredniego dostępu do bazy danych ewidencji gruntów, budynków i lokali organom określonym w ustawie Prawo Geodezyjne i Kartograficzne;
- udzielanie informacji w sprawach związanych z ewidencją gruntów i budynków.

W zakresie Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej:
- prowadzenie powiatowego ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej;
- koordynowanie uzgodnień usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu oraz uzgadnianie dokumentacji projektowych.

 

Druki do pobrania:

Wniosek do PODGIK w Sandomierzu o udostępnienie materiałów z Zasobu Geodezyjnego

Uszczegółowienie wniosku o udostępnienie zbiorów danych bazy danych EGiB

Uszczegółowienie wniosku o udostępnienie rejestrów, kartotek, skorowidzów, wykazów, zestawień tworzonych na podstawie bazy danych EGiB

Uszczegółowienie wniosku o udostępnienie mapy ewidencji gruntów i budynków lub mapy zasadniczej

Uszczegółowienie wniosku o udostępnienie rejestru cen i wartości nieruchomości Formularz

Szczegóły wniosku o udostępnienie innych materiałów

Szczegóły wniosku o udostępnienie zbioru danych bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) (w postaci elektronicznej)

Szczegóły wniosku o udostępnienie zbioru danych bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 - 1:5000 (BDOT500) (w postaci elektronicznej)

Zgłoszenie pracy geodezyjnej

Zawiadomienie o wykonaniu zgłoszonych prac geodezyjnych/kartograficznych

Wytyczne dotyczące prowadzenia hybrydowej mapy zasadniczej - stan na 02.03.2017 - Pliki dla wykonawców

Wniosek o wydanie wypisu/wypisu i wyrysu/wyrysu z ewidencji gruntów i budynków

Wniosek o wydanie poświadczonej kopii

Upoważnienie do wniosku o wydanie wypisu i wyrysu z Ewidencji Gruntów i Budynków

Wniosek o głoszenie zmian danych Ewidencji Gruntów i Budynków

Wniosek o wydanie zaświadczenia potwierdzającego istnienie gospodarstwa rolnego

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

 

Opublikowane przez: Marek Żołyniak | Data wprowadzenia: 2009-10-13 12:55:03 | Data modyfikacji: 2023-08-24 10:33:08.

Zobacz:
 Wytyczne dotyczące prowadzenia hybrydowej mapy zasadniczej . 
Data wprowadzenia: 2009-10-13 12:55:03
Data modyfikacji: 2023-08-24 10:33:08
Opublikowane przez: Marek Żołyniak