Wydział Komunikacji i Transportu

4. Zamawianie tablic rejestracyjnych.

Wymagane dokumenty:

1. wniosek właściciela;

2. dowód rejestracyjny pojazdu;

3. zaświadczenie wydane przez właściwy organ Policji (w przypadku kradzieży tablic/tablicy);

4. złożenie oświadczenia (w przypadku zgubienia tablic/tablicy).

W przypadku zamawiania wtórnika tablic/tablicy z powodu zniszczenia lub uszkodzenia należy zwrócić dotychczasowe tablice. Jeżeli sytuacja ta dotyczy tablic/tablicy starego wzoru (czarnych), są wydawane nowe (białe) tablice, co powoduje zmianę numeru rejestracyjnego i konieczność wymiany dowodu rejestracyjnego.

Właściciel pojazdu zgłasza się osobiście z w/w dokumentami oraz dokumentem tożsamości .

Obowiązujące opłaty:
w zależności od rodzaju tablic – jak w przypadku rejestracji.

Termin załatwienia sprawy: do 10 dni

 

Opublikowane przez: Marek Żołyniak | Data wprowadzenia: 2013-01-30 12:28:24 | Data modyfikacji: 2022-09-13 07:50:47.

Zobacz:
 Informacje .  Rozkłady jazdy . 
Data wprowadzenia: 2013-01-30 12:28:24
Data modyfikacji: 2022-09-13 07:50:47
Opublikowane przez: Marek Żołyniak