Wydział Komunikacji i Transportu
4. Zamawianie tablic rejestracyjnych. |
Wymagane dokumenty: 1. wniosek właściciela; 2. dowód rejestracyjny pojazdu; 3. zaświadczenie wydane przez właściwy organ Policji (w przypadku kradzieży tablic/tablicy); 4. złożenie oświadczenia (w przypadku zgubienia tablic/tablicy). W przypadku zamawiania wtórnika tablic/tablicy z powodu zniszczenia lub uszkodzenia należy zwrócić dotychczasowe tablice. Jeżeli sytuacja ta dotyczy tablic/tablicy starego wzoru (czarnych), są wydawane nowe (białe) tablice, co powoduje zmianę numeru rejestracyjnego i konieczność wymiany dowodu rejestracyjnego. Właściciel pojazdu zgłasza się osobiście z w/w dokumentami oraz dokumentem tożsamości . Obowiązujące opłaty: Termin załatwienia sprawy: do 10 dni |
Opublikowane przez: Marek Żołyniak | Data wprowadzenia: 2013-01-30 12:28:24 | Data modyfikacji: 2022-09-13 07:50:47.
Zobacz: |
Informacje . Rozkłady jazdy . |
Data wprowadzenia: 2013-01-30 12:28:24
Data modyfikacji: 2022-09-13 07:50:47
Opublikowane przez: Marek Żołyniak
Data modyfikacji: 2022-09-13 07:50:47
Opublikowane przez: Marek Żołyniak